דף הבית » מדריך משפט משפטי » איך בוחרים עורך דין לרישיון נישואין? כל מה שחשוב לדעת
איך בוחרים עורך דין לרישיון נישואין כל מה שחשוב לדעת

איך בוחרים עורך דין לרישיון נישואין? כל מה שחשוב לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

כשזה מגיע לבחירת עורך דין, יש אנשים שמתלבטים עם איזה מהם ללכת. למרות שאין עורך דין מושלם עבור כולם, ישנם גורמים מסוימים שיכולים לעזור לך להחליט את מי עליך להעסיק.

1) ניסיון: זהו כנראה הגורם החשוב ביותר בכל הנוגע לבחירת עורך דין. זה לא משנה כמה טובות הביקורות האחרות שלהם אם אין להם ניסיון בתחום שאתה צריך אותם עבורו.

2) שכר טרחה: כל עורכי הדין יגבו תעריפים שונים, אז ודאו שהם שווים את כספם. שאל אותם מה התעריף השעתי שלהם ואם יש להם הנחות לאנשי מקצוע צעירים או לסטודנטים.

3) מיקום: ודא שלעורך הדין שבחרת יש משרד בקרבת מיקומך והוא פתוח בסופי שבוע ובערבים וכן בשעות לא שעות כמו 22:00 בימי חול ו-11:00 בסופי שבוע.

4) זמינות: ודא שעורך הדין שבחרת יהיה זמין בזמן הפגישה שלך

אחת הדרכים לבחור את עורך הדין המתאים לרישיון הנישואין שלך היא לשאול אותם שאלות על התיקים הקודמים שלהם וכיצד הם טיפלו בהם. אם הם עשו עבודה טובה, אז סביר להניח שהם יעשו טוב גם בשבילך.

עורכי דין הם אנשי מקצוע מורשים שעברו תהליך נרחב של השכלה, הכשרה ובדיקות על מנת לעסוק בעריכת דין. הם מיומנים בתחומים רבים כולל משפט עסקי, משפט פלילי ומשפט אזרחי בין היתר.

תקנות בית המשפט לענייני משפחה סדרי דין

התקנות והנהלים של בית המשפט לענייני משפחה משתנים בהתאם למדינה. עם זאת, באופן כללי, אלו הם הצעדים הבסיסיים שיש לבצע בעת פנייה לבית המשפט:

– היפגש עם עורך דין כדי לדון במקרה שלך ולגלות מה אתה יכול לעשות כדי להגן על זכויותיך.

– הגשת עתירה או תלונה לבית המשפט.

– השתתף בשימוע או משפט אם יש לך אחד מתוכנן.

– ארגן את השלב הבא במקרה שלך אם עדיין לא נקבע תאריך משפט.

– אם תנצח, תתכונן למסיבת חגיגה!

ביטול נישואין

ביטול נישואין הוא הליך משפטי שבו בית משפט מכריז על נישואין בטלים או פסולים.

במדינות מסוימות, ביטול הנישואין ניתן אוטומטית אם מי מהצדדים היה מתחת לגיל ההסכמה בזמן החתונה.

הליך הביטול יכול להתבצע על ידי כל אחד מבני הזוג, אך יש להגישו תוך שנתיים מהמועד בו נודע לאחד מבני הזוג שהוא או היא נשואים בביגמות.

עורך דין לתעודת נישואין

תפקידו של עורך דין תעודת נישואין הוא לסייע לזוגות מתחתנים. עורכי דין אלו מופקדים בדרך כלל לוודא שרישיון הנישואין הוא חוקי ושבני הזוג אינם מתחתנים ללא הסכמת הוריהם.

תפקידו של עורך דין הוא לוודא שללקוחות יש את כל הניירת הדרושה לנישואיהם ולוודא שהם לא עוברים על שום חוק. במדינות מסוימות, כמו צרפת, אין צורך בעורך דין תעודת נישואין מכיוון שזו דרישה על פי חוק.

עורך דין נישואין חינם

דיני אישות הם נושא מורכב וקשה. זה יכול להיות קשה במיוחד לאנשים שאינם בקיאים במערכת המשפט למצוא עורך דין טוב.

ההגדרה של מהו “עורך דין זוגיות חינם” אינה קלה להגדרה. עם זאת, ישנם מקרים רבים שבהם אנשים קיבלו סיוע משפטי חינם מארגונים שונים, כולל כאלה המספקים שירותי פרו בונו.

ישנם גם מקרים שבהם אנשים שהואשמו בעבירות נישואין אך אינם יכולים להרשות לעצמם עורך דין עשויים לקבל סיוע משפטי חינם מבתי המשפט או מתוכנית הפרו-בונו של לשכת עורכי הדין שלהם.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן