דף הבית » מדריך משפט משפטי » איך אפשר בכלל לסמוך על עורכי דין? המדריך המלא
איך אפשר בכלל לסמוך על עורכי דין המדריך המלא

איך אפשר בכלל לסמוך על עורכי דין? המדריך המלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

יש הרבה עורכי דין בעולם, וכל אחד שונה. לחלקם יש קוד אתי, לאחרים יש קוד אתי אישי. מאמר זה יבדוק כיצד אתה יכול אפילו לסמוך על עורכי דין כאשר הם אומרים שהם אתיים.

עורך דין הוא מי שעוסק בעריכת דין כמקצוע ועשוי לייעץ לאנשים אחרים בעניינים משפטיים כמו מה לעשות עם רכושם או איך להתמודד עם סכסוכים. עורכי דין מספקים ייעוץ וייצוג משפטי, בדרך כלל תמורת שכר טרחה או בשם לקוחות במחלוקות על רכוש, חוזים, דיני עבודה, דיני משפחה ותיקים פליליים.

בכל הנוגע לעניינים משפטיים, לא תמיד קל לסמוך על עורכי דין. משלמים להם כדי לייצג את לקוחותיהם ופעמים רבות הם עושים זאת באופן שיועיל להם ביותר.

השאלה כיצד נוכל לסמוך על עורכי דין היא שאלה מורכבת. עם זאת, יש כמה דרכים שבהן אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את הייצוג הטוב ביותר עבור המקרה שלך.

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא למצוא עורך דין המתמחה בסוג התיק שלכם ובעל ניסיון בתיקים דומים. הדבר השני שאתה צריך לעשות הוא לברר מה הרקורד של עורך הדין שלך – בכמה תיקים הם זכו? כמה זמן הם מתאמנים? איזה סוג של פרסים והכרה הם קיבלו?

שכר טרחה עורך דין

עלות הייצוג המשפטי היא עניין נפוץ עבור אנשים רבים. חשוב להבין כיצד מחשבים שכר טרחת עורך דין ומהם הגורמים שמשחקים בחישוב זה.

כאשר יש לך בעיה משפטית, עליך להתייעץ עם עורך דין לפני נקיטת כל פעולה. ראשית, הם יודיעו לך אם יש לך מקרה ואז הם יעזרו לך להבין מה האפשרויות שלך, מה התוצאות הפוטנציאליות יכולות להיות וכמה זה יעלה.

אם עורך הדין שלך לא יכול לקחת על עצמו את התיק שלך, ישנם עורכי דין רבים אחרים שאולי יוכלו לעזור. אתה יכול למצוא אותם על ידי חיפוש מקוון או על ידי שאילת הפניות מחברים או בני משפחה שאולי מכירים מישהו טוב באזור שלהם.

איך מתלוננים על עורך דין

אם אינך מרוצה מהשירות שניתן על ידי עורך הדין שלך, חשוב לדעת מה לעשות כאשר יש לך תלונה.

לא קל להתלונן על עורך דין. זה דורש עצבים חזקים והרבה סבלנות. חשוב להיות ספציפי בתלונתך על מנת שעורך הדין יוכל לפתור את הבעיה שלך בצורה היעילה ביותר.

אם אתה רוצה לוודא שהתלונה שלך מטופלת כראוי, עדיף שתעקוב במיילים או בשיחות טלפון כל כמה שבועות כדי שהנושא לא יישכח.

רשלנות עורך דין

רשלנות עורך דין היא מונח המתייחס לכל התנהגות לא אתית של עורך דין. חלק מהסוגים הנפוצים של רשלנות עורכי דין הם:

– מצג שווא של עובדות בבית המשפט

– שימוש לרעה במידע חסוי

– אי מתן ייעוץ משפטי מדויק ומלא

סוגים אלה של התנהגויות לא אתיות עלולות להוביל להשלכות חמורות עבור הלקוח, כגון הפסד כספי, פרסום שלילי ואפילו אישומים פליליים.

תביעה אזרחית נגד עורך דין

החוק הוא דבר מסובך, וקשה לדעת מה אתה יכול לעשות אם אתה מרגיש שנעשה לך עוול על ידי עורך הדין שלך. אם אתה שוקל לתבוע את עורך הדין שלך, הנה כמה דברים שכדאי לזכור לפני נקיטת צעדים.

חשוב לזכור כי בעוד שהחוק מגן על זכויות הצרכנים, הוא מגן גם על עורכי הדין המעניקים להם שירותים משפטיים. המשמעות היא שאם אתה תובע את עורך הדין שלך על רשלנות, ייתכן שהוא יוכל להתגונן על ידי כך שמראה שלא הבנת עד הסוף את השירותים שלהם או את החוק הנדון. ייתכן שהם גם יוכלו להראות שהם נקטו בצעדים סבירים כדי למנוע רשלנות.

אם אתה מרגיש שנעשה לך עוול על ידי עורך הדין שלך, קיימות מספר אפשרויות להמשך הדרך:

– אתה יכול להגיש תלונה לסוכנות כגון לשכת עורכי הדין של קליפורניה או לשכת עורכי הדין של המדינה;

– אתה יכול להגיש תביעה נגד עורך הדין שלך בבית המשפט לתביעות קטנות;

– אתה יכול להמשיך בבוררות באמצעות בוררות עצמאית

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן