דף הבית » כללי » מה אסור לעשות אחרי בוטוקס – המדריך המלא
מה אסור לעשות אחרי בוטוקס

מה אסור לעשות אחרי בוטוקס – המדריך המלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

בוטוקס הפך בשנים האחרונות לאחד מהטיפולים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בעולם. זוהי דרך מהירה וללא כאבים להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים בפנים. עם זאת, לאחר קבלת הזרקות בוטוקס, יש דברים מסוימים שאתם צריכים להימנע מלעשות כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. במדריך המלא הזה נעבור על מה אסור לעשות אחרי בוטוקס, כל מה שחשוב לדעת.

אסור לשפשף או לעסות את האזור

אחד הדברים החשובים ביותר שיש להימנע מהם לאחר הזרקת בוטוקס הוא שפשוף או עיסוי האזור המטופל. זה יכול לגרום לבוטוקס להתפשט לאזורים אחרים בפנים ולגרום להשפעות לא רצויות. עדיף להימנע מלגעת באזור המטופל לפחות 24 שעות לאחר ההזרקות.

אין לעסוק בפעילות גופנית

דבר נוסף שיש להימנע ממנו לאחר בוטוקס הוא פעילות גופנית או כל פעילות מאומצת אחרת. הסיבה לכך היא שהזעה וזרימת דם מוגברת יכולים לגרום לבוטוקס לנוע ולא להישאר באזור המיועד. מומלץ להימנע מפעילות גופנית לפחות 24 שעות לאחר ההזרקות.

אל תצרכו אלכוהול או מדללי דם

צריכת אלכוהול או מדללי דם, כגון אספירין או איבופרופן, עלולה להגביר את הסיכון לחבלות ולדימום באתר ההזרקה. עדיף להימנע מחומרים אלו לפחות 24 שעות לפני ואחרי ההזרקות.

הימנעו משכיבה והתכופפות

עוד פרט חשוב ברשימה של מה אסור לעשות אחרי בוטוקס הוא שאסור לשכב. לפחות 4 שעות לאחר ההזרקות, מומלץ להישאר זקופים ולהימנע משכיבה או התכופפות. זה יכול לעזור למנוע מהבוטוקס להתפשט לאזורים לא רצויים.

הימנעו ממוצרי טיפוח מסוימים

שימוש במוצרי טיפוח המכילים רטינול או חומצה גליקולית עלול לגרום לגירוי ולהפוך את מקום ההזרקה לרגיש יותר. עדיף להימנע ממוצרים אלה לפחות 24 שעות לאחר ההזרקות.

אל תקבעו טיפולי פנים או פילינג כימי

טיפולי פנים ופילינג כימי עלולים להיות קשים על העור, במיוחד לאחר הזרקת בוטוקס. עדיף להימנע מטיפולים אלה לפחות שבועיים לאחר ההזרקות כדי להבטיח שהבוטוקס התייצב באזורים המיועדים.

לסיכום

לאחר קבלת זריקות בוטוקס, חשוב להימנע משפשוף או עיסוי של האזור המטופל, פעילות גופנית או כל פעילות מאומצת, אלכוהול או מדללי דם, שכיבה או התכופפות, מוצרי טיפוח המכילים רטינול או חומצה גליקולית וטיפולי פנים או פילינג כימי. על ידי ביצוע הנחיות אלו, אתם יכולים להבטיח את התוצאות הטובות ביותר האפשריות עם מראה צעיר ומשופר.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן