דף הבית » כללי » טיפול פלזמה לפנים מחיר וכל מה שחשוב להכיר
טיפול פלזמה לפנים מחיר

טיפול פלזמה לפנים מחיר וכל מה שחשוב להכיר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

טיפול פלזמה לפנים הוא הליך קוסמטי חדשני ויעיל שצבר פופולריות רבה בשנים האחרונות. הוא משתמש בפלזמה כדי לעורר את ייצור הקולגן ולמצק את העור, וכתוצאה מכך מעניק מראה צעיר וזוהר יותר. במאמר זה נסקור את כל מה שצריך לדעת על טיפול הפלזמה לפנים כולל מחירו ושיקולים חשובים.

מהו טיפול פלזמה לפנים?

טיפול פלזמה לפנים, הידוע גם כחידוש עור פלזמה או טיפול בפיברובלסטים בפלסמה, הוא הליך קוסמטי לא פולשני המשתמש בפלזמה עשירה בטסיות כדי להצעיר את העור. החומר החדשני ממריץ את ייצור הקולגן וממצק את העור. טיפול פלזמה לפנים נחשב בדרך כלל לבטוח כאשר מבוצע על ידי רופא מוסמך ומנוסה. חשוב לדון בכל דאגה עם הרופא שלכם לפני ביצוע ההליך.

מהם היתרונות של טיפול פלזמה לפנים?

טיפול פלזמה לפנים מציע מספר יתרונות, לרבות שיפור מרקם וגוון העור, הפחתת קמטים וקמטוטים, והידוק עור נפול. זוהי גם אלטרנטיבה לא פולשנית לניתוח מתיחת פנים מסורתי, עם זמן השבתה והחלמה מינימליים. המועמדים האידיאליים לטיפול פלזמה לפנים הם אנשים עם רפיון עור קל עד בינוני אשר רוצים לשפר את המראה של קמטים, קמטים ורפיון עור. ההליך פחות מומלץ עבור אנשים עם רפיון עור חמור או לבעלי מחלות עור פעילות.

כיצד ההליך מתבצע?

מדובר בשיטה בטוחה ויעילה לשיפור מרקם וגוון העור. הטיפול יכול לסייע בהפחתת המראה של קמטוטים, קמטים וצלקות, תוך שיפור הזוהר הכללי של העור. בנוסף, ניתן להשתמש בטיפול פלזמה לטיפול במצבי עור שונים כגון אקנה, רוזצאה והיפרפיגמנטציה.

אז כמה עולה היום טיפול פלזמה לפנים?

לטיפול פלזמה לפנים מחיר משתנה. העלות של ההליך מושפעת במידה רבה בהתאם למיקום, למומחיות הרופא, מוניטין המרפאה והיקף הטיפול. בממוצע, המחיר יכול לנוע בין 1,200 ל-1,800 ש”ח לכל מפגש. חשוב לציין שייתכן שיידרשו מספר פגישות כדי להגיע לתוצאות הרצויות.

לסיכום

טיפול פלזמה לפנים הוא הליך קוסמטי חדשני ויעיל המציע מספר יתרונות, לרבות שיפור מרקם וגוון העור, הפחתת קמטים וקמטוטים, והידוק עור נפול. עלות ההליך משתנה בהתאם למיקום, לניסיון הרופא ולהיקף הטיפול, וייתכן שיידרשו מספר פגישות כדי להשיג את התוצאות הרצויות. חשוב לדון בכל דאגה עם הרופא שלכם ולעקוב אחר הוראות הטיפול לאחר ההליך לקבלת תוצאות מיטביות.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן