דף הבית » כללי » הרצאות מקצועיות לחברות בענף הבניה – כל מה שדרוש להכיר

הרצאות מקצועיות לחברות בענף הבניה – כל מה שדרוש להכיר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

מכירים את התחושה ששגרת היומיום במשרד מכבידה עליכם? שאתם מרגישים שלמדתם וראיתם הכול? או שכל יום הוא גרסה זהה לקודמו? אתם לא לבד. מנהלים ועובדים רבים נאבקים בתחושת המיצוי והשגרתיות בכל התחומים, כולל בתחום הבנייה. אף על פי שתחום הבנייה דינאמי ומשתנה מפרויקט לפרויקט, הבירוקרטיה הרבה, התהליכים הזהים והניירת קיימים. זו הסיבה שחברות רבות מכניסות לשגרת העבודה שלהן הרצאה פרונטלית לעסקים. אז איך הרצאה פרונטלית לעסקים מסייעת הן מקצועית והן מורלית?

תסמיני השגרה

ראשית חשוב להבין מה הצורך העז שהרצאה פרונטלית לעסקים מספקת לו פתרון. פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו מאבדים עניין בעבודה, או בתחומים נוספים בחיים. כאשר היומיום חוזר על עצמו, אנו מגיעים באותה שעה, עושים את אותם דברים, ועוזבים באותה שעה, נוצרות אצלנו תחושות של עייפות, ריקנות, ושחיקה. בנוסף, כאשר אנו לא מרגישים מאותגרים מקצועית במשרה שלנו, אנו נמצאים בחוסר מיצוי יכולותינו וכתוצאה מכך מתנוונים מקצועית. הרצאה פרונטלית לעסקים מסייעת למנוע את תסמיני השגרה.

לשבור את השגרה

במקום להגיע לעבודה באותה שעה, לעשות את אותם דברים ולחזור הביתה, יש שינוי. כאשר מנהל החברה מארגן הרצאה פרונטלית הפעילות היומיומית עוצרת. כל עובדי החברה יוצאים ממקומם הקבוע והמוכר ומתכנסים יחדיו. למשך כשעה וחצי אפשר להניח למשימות, לשבת ליד חבריך למשרד ולשמוע הרצאה פרונטלית שתעשיר את הידע שלכם. המפגש החברתי והמקצועי הזה מסייע לעובדים להתחבר לקולגות שלהם ומגביר קהילתיות. אחד הפתרונות היעילים ביותר למניעת שחיקה היא קהילתיות בריאה וחזקה.  

חדר כושר מקצועי

הרצאה פרונטלית לעסקים מספקת לעובדים ידע מקצועי חשוב שהופך אותם לבעלי מקצוע טובים יותר ולעובדים שבעי רצון. הרצאה פרונטלית מקצועית חשובה בייחוד בתחום הבנייה. תחום זה רחב היקף, עמוס בירוקרטיה ותמיד יש בו חידושים ועדכונים . הרצאה פרונטלית קודם כל מעשירה את העובדים והמנהלים בידע עדכני ומקיף אודות המקצוע, אך בנוסף מייצרת אצל העובדים תחושה שהחברה משקיעה בהם ומפתחת אותם.

בייחוד אחרי הקורונה – רק פרונטלי

בתקופת מגפת הקורונה נמנענו ממפגשים חברתיים, הרצאות רבות הועברו באופן מקוון, ואיבדנו את קשר העין והקרבה. במיוחד בעסקים חשוב להחזיר את תחושת השייכות והקרבה. הרצאה פרונטלית לעסקים מקרבת בין צוות הניהול לעובדים, בין העובדים לבין עצמם, ובין המרצה לכל המאזינים.

איפה ניתן להזמין הרצאה פרונטלית לעסקים בתחום הבנייה?

הרצאות פרונטליות לעסקים במגוון נושאים בתחום הבנייה ניתן להשיג אצל “מכלל אקסקלוסיב” מבית “מכלל הכשרה מקצועית בע”מ”. מכלל אקסקלוסיב זיהו את הצורך החיוני של חברות רבות בתחום הבנייה להרצאות פרונטליות. הם מספקים מגוון רחב של תוכניות החל מהרצאות חד פעמיות ועד לתוכניות רבעוניות/שנתיות. ההרצאות מועברות על ידי מיטב המרצים והמומחים בניהם מהנדסים, אדריכלים, עו”ד וד”ר מחוננים. נושאי ההרצאות נבחרים על פי רצונות העסק שלכם. בין הנושאים ניתן ללמוד על תקנות ומקצועות הבנייה, אינסטלציה, בטיחות, מערכות איטום בבניין, מכרזים ציבוריים, תורת הרישוי ועוד.

הצטרפו לחברות בנייה רבות שכבר שיפרו את מקצועיות העובדים, את המוטיבציה שלהם, ואת החיבור שלהם אל החברה. הרצאה פרונטלית לעסקים היא תרופה יעילה לתסמיני השגרה שלא פוסחים על אף חברה. צרו קשר וקדמו את החברה שלכם להיות מובילה בתחומה. 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן